سایت تیکبا بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران اداره می شود و این صفحه قوانین و مقررات به مثابه یک توافق است که به موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، یک قرارداد قانونی و لازم الاجرا تلقی می شود. و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از سایت تیکبا استفاده می‌نمایند تابع این توافق هستند.

خدمات سایت

سایت تیکبا در زمینه آموزش بهبود عملکردهای شخصی و توسعه کسب و کار علی الخصوص کسب و کارهای اینترنتی، تولید محتوا، بازاریابی و کارآفرینی فعالیت می کند. و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.  

  • برگزاری دوره های آموزشی در زمینه بهبود عملکردهای شخصی، راه اندازی و رشد کسب و کارها، بازاریابی، فروش، تولید محتوا و ….
  • ارائه محصولات آموزشی برای مدیران کسب و کارها و افراد علاقمند به رشد و بهبود عملکردهای شخصی
  • مشاوره و کمک به راه اندازی کسب و کارهای نوین و سنتی
  • ایده پردازی و ارائه ایده های مختلف برای شروع کسب و کار و توسعه زندگی 

عضویت در سایت

ایجاد حساب شخصی در سایت تیکبا رایگان می باشد. و هر شخص فقط می تواند یک حساب کاربری در سایت داشته باشد در غیر اینصورت سایر حسابهای شخص حذف خواهند شد و طرف حق اعتراض ندارد. ثبت نام در سایت به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت می باشد. 

اگر شخصی در سایت عضو شود، و به تبلیغات ناروا و نادرست علیه سایت بپردازدف حساب کاربری آن شخص حذف خواهد شد. 

همچنین کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی خودش کوشا باشد و از قرار دادن اطلاعات شخصی خودش به دیگران خودداری کند. و همه مسئولیتها بر عهده شخص کاربر می باشد.

همه کاربران متعهد می وند که در صورت خرید هر محصول آموزشی از سایت، تنها خودشان حق استفاده از ان را دارند و در صورت پخش و نشر آموزشها، طبق قوانین، وکلای سایت می توانند بر علیه کاربر متخلف در مراجع قضایی اقامه دعوا کند. 

از آنجایی که سایت تیکبا یک سایت با مضوع موفقیت و کسب و کار و کارآفرینی می باشد، بنابر این هیچ کاربری حق ابراز نظر سیاسی، مذهبی و اظهار نظر درباره دیگران را ندارد. و اگر کاربری چنین اقداماتی انجام دهد از سایت اخراج می شود. و در صورت خرید محصول، وجه او مسترد نمی شود. 

مالکیت فکری

تمام محتوای سایت تیکبا، از قبیل محصولات آموزشی، محتوای مقالات، صوتها، ویدئوها، تصاویر، لوگو و …. متعلق به سایت می باشد و بدون اخد اجازه از مدیریت سایت، هیچ کس اجازه استفاده، کپی و یا هر نوع اقدام خلاف قانون را نسبت به موارد ذکر شده ندارد. همچنین منابع استفاده شده در سایت اعم از منابع داخلی و خارجی، ذکر می شوند. 

همکاری استادان با سایت

از آنجا که تیکبا چراع روشن است و رسالت تیکبا کمک به همه هموطنان برای رونق کسب و کار و بهبود شرایط زندگیشان می باشد، بنابراین با کمال میل از همه کسانی که مهارت، تجربه و دانش لازم در حوضه فعالیت سایت را دارند دعوت به همکاری می شود. 

بر اساس قوانین سایت مسئولیت همه مطالب، مقالات، گفته ها و ویدئوهای استادان بر عهده خود آنان می باشد.